søndag 1. november 2009

Knask eller knep??

I gata her var det alle som åpna døra som valgte knask..noen valgte å ikke åpne døra også da.De burde kanskje fått et egg eller to på døra, men det falt oss ikke naturlig. Vi bor i ei såpass lita gate..hehe:))

Denne dagen har jo Sebastian hatt nedtelling til og gledet seg til ganske lenge nå! Tenk å få gå på døra og få masse godteri!!! Wiiiii!! Vi var så heldige at vi fikk med oss søskenbarnet til Sebastian også, Amalie. Og lille Daniel, som ikke heilt viste hva han gikk til, og som virkelig digget det, da han fant ut hva han fikk i korga si, var også med (og da selvfølgelig mamman også!!). "GODTELI!!!"

Og hvem kan vel si nei til disse barna her? Daniel si kappe fant jeg på 70% på Nille i dag, betalte vel rundt 15 kr for den! Tørkle og lappen forran øyet hadde vi fra Sebastian sin sjørøver bursdag for 2 år siden! Sebastian har arvet si Ninja Drakt av "onkel Mads", takk snille du! Han var veldig fornøyd! Amalie hadde på seg sitt skrik kostyme, men fant ikke masken!

Selv om de egentlig skulle se skummle ut, var de jo bare så søte..


Daniel storfornøyd etter å ha fått et eple:)

Siste huset var besøkt og Daniel klarte ikke å vente med å forsyne seg..hehe:)


Det var kjempe artig! Daniel var nokk veldig stolt som fikk gå Knask eller Knep sammen med storebror og Amalie. Han var så flink og takket alle og sa hade. Søte han:)

Så var det å gå inn igjen og kose seg med alt snopet!! :)


"Se hva jeg fikk da, mamma!!!" :)

4 kommentarer:

  1. Herlig herlig Karina:) Neste år skal jeg å ta med meg guttane:)Tenkte e skulle kle meg ut som en heks.Passa jo bra det i følge mannen:)Hs ha ha!!Blir kjekt å treffe deg på Torsdag vennen.Det er lenge sia det gitt:)

    SvarSlett
  2. Ser ut som guttene syns dette var stas.
    Tusen takk for besøk i bloggen min. Lurer igrunn litt på hvem du er. Hihi. Jeg aaaaner at du er fra MN, men klarer ikke plassere deg. ;o)

    SvarSlett
  3. Ser ut som dere koste dere veldig med mye godterier. Det er det som er gøy på halloween, at etter vi har gått knask eller knep, så kan vi kose oss med det vi har fått. Ser ut som om ungene synst det var stas, kjempe søte bilder. Ha en fin søndag videre! :)

    SvarSlett
  4. Så herlig knasketur på Halloween da! Enig med deg med at ungene bare var søte.. hihi. *klem*

    SvarSlett