tirsdag 27. oktober 2009

oppdatering fra oss!

Jeg synest dagene er over på et blunk! Og det er lite tid til blogging, det blir rett og slett vekk prioritet. Jobben krever mye, og barna trenger mamman sin! Så vi har fått koset oss mellom turnusjobbingen min da! Og det har faktisk vært bra høstvær her og!!
Jeg knipser bilder når jeg kan, her er et utvalg fra de siste ukene;

Daniel får trille nabojentas dukkevogn! Det var stas:)




Fredagstaco! Kooos!




På tur rundt Lillevannet, Marianne leiker fotograf..hihi:) (lørdag den 18 okt)

Seinere samme lørdag kom søstra mi og Eric en tur til oss! :) Kjekt:) Barna leiker seg så fint i lag! (når de ikke vil ha den samme leiken..)





Ellers så har vi begynt å pusse opp rommet til Sebastian. Det blei ikke heilt som tenkt, men det blir veldig bra tror jeg! Det blir absolutt et rom han kan vokse med!Og han er veeeldig spent! Håper å få gjort mye i helga! Og det blir blogging om oppussing i helga! ;)

6 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se bilder av rommet hans!
    Det siste bildet av deg var nyydelig. Innhyllet i hvitt *søtt* Og Daniel kan føre en vogn han også ser jeg.. hihi. Artig når små gutter skal kjøre vogn og. David gjør det iblandt her. De skal jo bli pappa'er engang i livet så da er det greit å ha litt trening.. ;)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder :-) Herlige Ålesund <3

    Håper jeg får truffet dere når jeg er der en gang!

    Gleder meg til å se bilder av rommet!

    Helgaklem fra heidi

    SvarSlett
  3. Så fine bilder og du er bare så kjempesøt!!

    SvarSlett
  4. Ja, alle på ungdomsskolen tente rundt 200 vær. Og vi er nesten rundt 60 stk, så det blir en del penger vi samlet inn på OD- dagen.

    Jeg skal ha Norddals bunad, den svarte :) Gleder meg kjempe mye til konf.

    SvarSlett
  5. Hei hei og takk for koselig hilsen!! Er det den tapeten jeg kom rett inn på,med hodeskallen?? Gi meg litt tid,så skal jeg se om jeg får tak i noe egnet stoff!! Tror også kanskje det kan være litt kult med litt større vimpler?? Du hører fra meg,må bare la hjernen jobbe litt!
    Anette:-)

    SvarSlett