torsdag 5. november 2009

TIDSPRESS!!

I morgen (eller klokken er faktisk 0030, så det er i dag) kommer guttane i klassen til Sebastian. Da skal rommet være fedig oppusset og innredet! Vi er ikke i havn enda..
Mandagen var Daniel sjuk og jeg hadde seinvakt. Så da fikk vi ikke gjort noe på rommet. Tirsdag var fremdelse Daniel sjuk, men vi fikk malet et strøk til på senga til Sebastian, så nå håper jeg virkelig den er bra! Magnus måtte være hjemme med Daniel i går, og fikk tapesert litt, i tillegg fikk vi kjøpt inn maling og begynt å mala den veggen som var tørka. I dag tok jeg andre strøk på den, og fikk mala et par andre vegger også. Tar strøk nr to seinere.

Vi gikk tom for tapet i går, så vi måtte kjøpe en rull til, og ei spann til med maling trengte vi vist og! Magnus kom hjem fra jobb i 17 tida, så da fikset vi alt som manglet; madrass, tapet, maling, og handling av diverse til selskapet i morgen:) Snille mmama ville på passe Daniel et par timer!! Da fikk vi handlet inn alt. Senga måtte hentes på lageret og monteres om ikke så lenge!! Den ser mye bedre ut nå etter andre strøket. Svart og blank, akkurat som vi ønsket! :) Så må lampen opp, rullgardinene opp, og dørtrykkerten fikses. Resten får jeg bare fikse i morgen, nå er vi nemlig heilt kake begge to!!


Sjokolade kaka er i hvertfall klar da, bare å ta på glassur i morgen! namnam! Har smakt på kantene, og den var veldig god:) Kanskje jeg legger ut oppskrift på den en dag! Verdens beste sjokoladekake!!

Jeg har jo selvsagt flere bilder, men de får jeg legge til i morgen tror jeg;) Natta alle mann!

3 kommentarer:

  1. hehe,ja litt av et styr å pusse opp!(eller d vet jeg ikke noe om da)hehe. gleder meg til å se i morga:) men jeg savner bilder!!!hihi...hilsen din kjære søster,marianne...

    SvarSlett
  2. Hei igjen!! Nå har jeg sydd et forslag,svart og hodeskaller he he...
    Send meg en mail, så skal jeg maile deg bilde så kan du bestemme deg om du vil ha eller ikke:-) Om du gjerne vil ha den i vinduet ,kan jeg godt sy den lenger slik at en passer!!
    Anette:-)

    guttemamma3@gmail.com

    SvarSlett
  3. Vimpelen til sønnen idn er klar,mail meg adressen den skals endes til!
    Anette:-)

    SvarSlett