fredag 27. november 2009

Mine nyeste kort/LOer

Bursdagskortet til tanteungen min;


Årets farsdagskort blei laget i hu og hast søndags morgen :)


Og bursdagskortet til min sønn blei også laget under tidspress, så det blei virkelig langt fra avansert (men absolutt etter hans samk);


Denne Loen mangler tittel, men det blir nokk "jakten på det prfekte julebildet" eller noe i den duren! Pynten, med noteark, kongle osv, var pynt på en pakke jeg fikk, og jeg syntes det var ALT for fint til å bare hive i boss ;)


Denne her forblir uten tittel, synest bildet sier mer enn nokk ;)


Dream Big


17 mai 08


søskenkjærlighet


Gudbrandsjuvet


Halloween bursdag


Velkommen til den levende skogen


Høst idyll i vakre Island


Boys will be boys!

2 kommentarer:

  1. Ååååh!! jeg skulle så ønske at jeg kunne klare å lage så fine LO er!! De er dritfine!! Oh my god dette kan du VIRKELIG!

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å lage kort, kjempe fine :D

    SvarSlett