lørdag 17. april 2010

Scrapperier..

For ei stund siden utfordret Boffa meg, med denne Awarden;

Hun håpte jeg skulle oppdatere bloggen min med litt scrapperier, jeg har jo fått scrappet litt, tross dagene fyker!
2 juni 2009 blogget jeg: Det er juni, og det HAGLER!!
I den forbindelse har jeg laget denne LOen ;

JUNI og det hagler!


9 april blei Daniel 3 år gammel, så litt mimring fra fødselen er jo på sin plass.
SE SÅ STOR!!


Jeg har jo endel LOer da..men jeg kan jo ikke overdrive, så jeg avslutter med denne jeg, som jeg trenger litt hjelp med. Kommer meg ikke videre.. Hva er tittelen? (bildet er tatt i et leikeapparat i en bhg vi var og leiket i) pynt?


Ellers så var jeg jo innom at vi har hatt tere års dag her i huset! Tenk at lillebror har blitt så stor! :O Vi hadde seinest i dag selskap med litt småttiser. Kjempe kjekt. Jeg må få blogget litt i morgen om dette. Og den stilige kaken jeg laget :)

2 kommentarer:

  1. Headeren din er bare utrolig fin altså.Kjempefine Loer og ellers scrappeting.du er kjempeflink.skulle ønske jeg hadde tålmod og kunne dette:)

    Men jeg holder meg til oppussing og sying enn så lenge.

    Tittel ja!! Hva med noe så enkelt som LEK!!

    Huff..Nei jeg vet ikke..He he he:)

    Ha en super helg videre snuppa ♥

    SvarSlett
  2. Ja, jeg tenkte på det samme. Feks munter lek. Det enkle er ofte det beste :) Du er flink med scrapping syns jeg! Og gratulerer med overstått for skjønne 3åringen din Daniel

    SvarSlett