søndag 25. april 2010

"I morgen skal jeg..."

I morgen skal jeg sortere klær, jeg skal rydde i klesskapa, jeg skal rydde soverommet, scrappe og blogge, til og med rekke å få sett noen episoder av Farmen på Sumo. Sjelden det blir noe av planene jeg har hver kveld... men likevel klarer jeg ikke heilt å innse at døgnet ikke har flere timer. Det er jo et håp jeg faktisk har, at jeg skal få utdelt noen ekstra timer i døgnet. Noen andre som også har det slik?

Hverdagen vår er jo egentlig ganske rutinepreget, vi gjør ikke store sprella på en hverdag for å si det sånn. Jobber jeg tidlig er vi oppe alle mann og drar i lag, ofte så tidlig som i halv 7 tida, men da får jeg hentet i bhg og begynt på middagen før Magnus kommer hjem. Begynner jeg seinere, sånn i 9 tida, tar jeg og Sebastian bussen til jobb/skole. Magnus henter og lager middag og jeg tar bussen hjem på ettermiddagen. Så bære det ut da. For Daniel får vi knapt inn etter barnehagen. Og siden tida går så fort, og det er så gøyt ute, er det vanskelig å komme seg inn igjen før i 1900 tida. Kl blir fort 20 før han er i seng. Også skal jo storebror til sengs også, og han liker å drøøøøye det! Storebror er lik sin pappa. Han liker å sitte opp om kveldane. Til min store fortvilelse. For de er jo ikke akkurat lett å få opp om morgenen ;)

Fradag oppdaget Daniel det å sprakesykle. Og selvsagt er han et naturtalent der og :) Her er litt utebilder fra fredags ettermiddag!






I kveld skal jeg ikke tenke alt jeg skal gjøre i morgenkveld her hjemme..for i morgen har jeg allerede andre planer. I morgen begynner jeg 0930 på jobb, det er personalmøte etter jobb. Jeg får bare deler av dette med meg, for bhg til Daniel har foreldremøte i morgen fra kl 1800. De har invitert til kurset "Positiv grensestting i praksis". Foredragsholderen er "TIPPI" Så dette blir veldig spennende!! Jeg gleder meg!

Men tirsdag..da skal jeg ;)

2 kommentarer:

  1. Rutinepreget ja? Her er det nye rutiner absolutt. Denna dama skal på jobb, og klarer ikke ta til fornuft å gå og legge seg.... Sukk, lærer aldri.

    Søte Daniel! kose dere.

    Klem

    SvarSlett