onsdag 13. mai 2009

Å Vestland, Vestland!!

Å Vestland, Vestland når eg ser deg slik
Med fagre fjell og fjord og tronge vik.
Det stig i all sin venleik stort og vilt
Og atter møter meg so mjukt og mildt.


I dag våknet vi opp til strålende sol!! Endelig blei vi velsignet med det høytrykket de har pratet så mye om!! Så jeg fikk Sebastian avgårde med bussen til skolen, så gikk jeg og Daniel oss en tur til Spjelkavika og mata endene!! Desverre var det ganske kaldt og endel vind, men det blei en fin tur fordi! Vestlandet viser seg på sitt beste nå altså!! Frukt trærna blomstrer og det er så deilig lukt ute!!
Synest dere at dere kjenner lukta?











Foruten at en av måkene dreit på meg, så var det kjekt å mate ender altså!! ;) Jeg tror de sikter for å treffe, for sist vi var der for å mate ender, og vi satt oss på samme benk, var det en måke som dreit på Daniel... det kan ikke være tilfeldig. Ei venninne av meg kalte måkene rotter med vinger og måkene ved Lillevannet oppfører seg som det!





mmm...lukter godt jo!! :)



I kveld har eldstemann hatt forestilling på skolen! Hele andre klasse fremførte "Den levnde skogen"!! De var bare sååå utrolig flinke! Sånt rører ett mors hjerte skal jeg love!! Tok litt bilder av den flinke gutten vår, men det er så mange barn på de, så de blir ikke lagt ut her! ;) jeg var veldig spent på om det blei mye tull og sånn på scenen, men han var overraskende rolig! STOLT mamma ja!!

Nå driver jeg og prøver å få boda om til scrapperom, men ting tar tid.. Det er liskom det å få tak i et stort nokk bord, men ikke for stort...så nå venter jeg i spenning fra ei som sa hun muligens hadde en pult. Vist ikke det går i orden, kjøper jeg nokk bare en vanlig pult i morgen. Uansett skal jeg prøve å få scrappet litt i morgen :)

Sånn går no dagene! Håper dere har en fiiin kveld!

2 kommentarer:

  1. Nydelig vær i dag, og tenk om vi får beholde det til 17 mai da!!! Det hadde gjort ting myyyye enklere. Fine bilder du har tatt vennen.Ser ut som dere har kosa dere i dag.

    klem

    SvarSlett
  2. Stor kosa oss den dagen ja! Håper det holder langt ut i neste uke!! :) Er så etterlengtet og godt med sol og varme!! :)

    SvarSlett