fredag 15. mai 2009

Fredag 15 mai

I går hadde jeg en hyper 2 åring, så da kvelden kom, vi hadde fått kosa oss med taco og såg Mamma Mia filmen (tok en litt tidlig fredag), knallet jeg på sofaen og våknet ikke før i dag morges..

I dag har vi hatt en fantastisk fin dag! Jeg sendte storebror med bussen til skolen i dag, han har mistet sykkelnøkkelen sin (sykkel låsen var vel knapt et par uker..) og jeg trengte min egen selv i dag. Jeg og Daniel tok oss en fjelltur! Vi brukte den nye MTen jeg fikk fra Lotusbarn i går, en Kozy Carrier!! Jeg trodde faktisk det skulle være tyngre. Ja vist pustet og peste jeg inni mellom, men det skal en jo:)



Her er den flotte utsikta når vi er på vei oppover!




Endelig på toppen! et høyt og ruvende JAAAA!! kom fra Daniel da! hehe!




Daniel leiket seg ei stund på toppen!



Mamman til ei venninne av meg dukket opp da vi skulle til å gå ned igjen! og ho tok et bilde av meg med Daniel på ryggen:)





På vei ned igjen fra høgkubben!



Etter fjelturen var vi ute ei stund, Daniel spiste ute og leika seg med den nye store lastebilen jeg kjøpte til han i går! Det var stas! Så var det tid for en liten blund! :) Det var godt for ho mor!! Mamma (søte, snille mamman min <3 ) hentet Sebastian på skolen, så blei lillebroren min Mads igjen her! Det var koslig! Alltid kjekt å få besøk av han! :) Mamma kom og passa barna i 19 tida, da for jeg og Magnus til byen og spiste god middag!! ahh! Deilig! Og akk så mett vi ble! Men alltids plass til en softis fra "Stuen" også da!! hehe!

Nå lokker sengen! I morgen skal jeg på seinvakt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar