fredag 29. mai 2009

sjukdom i hus!

Ja, forige uke har det vært sjukdom her i huset. Tror det var i desember sist det var sjukdom her, så jg kan jo ikke klage...men det er alltid like lite gøy med snørr og feber! ;)




Lille sjuklingen min <3

Mamma passet barna i helga, da vi hadde oss en fuktig kveld på byen. (Har foresten mange morsomme bilder fra forspillet her som jeg får prøve å få lagt inn her..hihi)
Lillebroren min Mads hadde desverre feber og var ganske forkjøla den helga, så da smittet han barna mine..:( Nesen til Daniel begynte å renne mandagen, tirsdagen fikk han feber, og han var pase utslått onsdagen! Men så kom han på bedringens vei! :) Jeg derimot fikk akutt vondt i halsen da jeg var på seinvakt onsdagen..:( og verre blie det. Torsdagen låg jeg rett ut heile dagen. Fredagen og for så vidt..Magnus var hjemme og hadde Daniel heldigvis! Det har vært kjempe vær heile helga.

Lørdagen prøvde vi oss på en tur rundt Lillevannet, det var utrlig varmt!!

















 
Posted by Picasa



Etterpå kom søstra mi, samboeren hennes og tantebarnet mitt Eric og grillet :)










Kasting av sand var vist veldig gøy! hihi!






Søndag våknet vi også til sol! :) Men det var kald vind! Vi tok en tur på "Dyreklubben" og "Borgundgavelen"! Marianne, Arild og Eric blei med, i tillegg til lillebroren min Mads! :)





















I dag skal jeg på seinvakt..Fortsatt ikke i form, men får holde ut!

5 kommentarer:

  1. Aaa, visste ikke at du hadde blogg ;)
    Masse fine bilder! Vi skulle egentlig på dyreklubben på lørdag vi også, men så ville ikke jeg dra ifra kattene :p

    SvarSlett
  2. Hei:) den er ganske ny, denne bloggen! :) Så jeg har ikke rukket å "reklamert" noe for den enda..hihi! Ja, jeg såg at dere heller blei hjemme med pusene!! Sukk..det er jo så søtt med sånne småe nurk! :)

    SvarSlett
  3. Dere er jammen meg mye på tur:))
    Flotte bilder!

    SvarSlett
  4. Takk Inger:) Kjekt du legger igjen en kommentar!

    SvarSlett
  5. Åhh så masse flotte bilder:D

    SvarSlett