onsdag 2. september 2009

Tilbake i turnusarbeid!

Jeg er tilbake i min faste jobb etter tre års permisjon, og dagene går virkelig i ett nå! Magnus jobber i Molde og han sover der, så jeg må sykle, først for å levere Daniel i bhg, på jobb, hente han i bhg og hjem. En tur tar litt under en time, og da er jeg ganske så anpusten. Får no opp kondisen da..det er vel det eneste positive som jeg kan se..hehe! Sebastian har mamma vært så snill og henstet/hatt på overnatting, da sykkelen hans er på reperasjon! Passet jo veldig dårlg at den skulle bli ødelagt nå, men det er jo typisk da! ;) Hååååper Magnus er ferdig i Molde snart, for jeg kjenner dette blir travelt for meg! Litt tøff uke med mye nytt og mange vakter, men det går seg jo til heldigvis! Og til vanlig har jeg ikke mer enn tre vakter i slengen på det meste! Det er godt!

Går bedre å levere Daniel på bhg nå! Han fikk seg jo en knekk i forige uke, men nå i dag var det ikke skriking, men han såg jo VELDIG trist ut likevel da, og det er jo hardt for mammahjertet! <3 Men han har jo lyst i bhg, og det betyr jo bare så utrolig MYE!!

Også har jo høsten kommet! Jeg elsker fargene høsten gir, og det blir mange flotte bilder også om høsten! Har noen bilder fra i fjor;



Ellers så var vi på lovlig plommeslang her en dag;





2 kommentarer:

  1. Nam. Ferske plommer! Enig med deg i at høsten er flott.. vakre farger og friiisk luft!
    Håper din kjære kommer hjem snart så det blir litt enklere hverdag.. *klem*

    SvarSlett
  2. Heia søta!
    Var litt rask og så på bildene før jeg las her... Lurte FÆLT da jeg så bildet av Daniel med dress og votter ;) hehe
    Høres ut som det er stress der borte nå, ja. Magnus får hive seg rundt i Molde. Ille å tilbringe så mye tid der uansett. ;) Molde er ingen bra plass.. kremt.. ;)
    Ha ei fin helg!!
    Klem

    SvarSlett