søndag 6. september 2009

En ny LO fra meg, og masse fine bilder fra dagen:)

I dag scrappet jeg en veldig enkel LO, fra Aalborg Zoo i Danmark. Overskrifta sto ferdig på arket, og jeg fikk inn 8 bilder på denne Loen, noe jeg er svært fornøyd med :)
A Day at the Zoo:



Både jeg og Magnus sovnet på sofaen i går før kl 2300, vi sovnet fra te-lysa som brann på bordet og greier..Jeg våknet i 0030 tida, da var de slokna, og det gjorde jeg igjen og;) Det har blitt tidlige morgener og travle dager for oss begge, og vi var heilt ferdige i går. Våknet av Daniel som ville opp kl 0630, Magnus sa han ville a han så jeg gikk og la meg i senga! :) Sov til 0830! Magnus dro på jobb da jeg sto opp. Han kommer hjem i morgen ettermiddag. Daniel hadde spist et polarbrød sammen med Magnus, og fikk ei skive til da jeg sto opp. Og da storebror fikk nugatti på skiva litt seinere, var Daniel snar om å mase om det samme;




Da de hadde fått i seg skivene, gikk vi bort til en nedlagt bhg rett borti gata! Sebastian skatet:) Blir flinkere for hver gang!





Stooore gutten min:)


Han er ikke reint lite flink han minste gutten min heller! Bare se her!! :) Storebror er heilt sjokka!







En drømmende Sebastian;




Vi baket boller/kanel i svingene til kvelds:) Sebastian hadde besøk av en kompis også! Kooos! Og de blei gode ja!

6 kommentarer:

  1. Kjempefin LO!
    Men hjelp, det så litt skummelt ut, bilda av Daniel på brettet.. :P

    SvarSlett
  2. så mange koselige bilder da=)
    jeg må bare spør: er det myrland barnehage dere var på? visste ikke at den var nedlagt:( gode gamle barnehagen min... hehe

    SvarSlett
  3. så flinke skategutter du har.. og kanelboller til kvelds,,, ahhh,,, nå frister du meg!

    SvarSlett
  4. SV: Du må gå inn på linken under og finne episode seks, det har klikka ;o
    Kjekt da! Nei, det ekje bare bare å levere dei i bhg når man har fri, jeg fikk jo kjeft i bhg fordi Neo aldri var der ei stund (a)

    SvarSlett
  5. Masse fine bilder forresten!! :)

    SvarSlett