torsdag 10. september 2009

Fisking, skattejakt!

Tirsdag var Magnus og Sebastian på "Fiske- og skattejakt 2009" i regi av Den norske kirke. Det er en del av det spjelkavik menighets sin trosopplæring! Et flott tiltak synest jeg, midt i blinken for Sebastian i hverfall. Presten som arrangerte dette holdt ei lita andakt før det heile starta. Sebastian er nokk en tviler..han har kritiske spm og kommentarer, spesielt i forhold til hvorvist Gud finnes. Og Magnus var litt flau når Sebastian kommenterte de fleste påstander som kom under andakten.
Prest; "Og Gud skapte mennesket i sitt bilete"
Sebastian; "nei, mamma og pappa skapte meg.."

Jaja, jeg synest egentlig at de bare har godt av at noen stiller kritiske spm til alt som blir sagt, men det kan jo selvfølgelig bli litt for mye av det gode og..

Sebastian og pappan hadde det kjempe gøy! Fisking er alltid stas! Etter på hadde de hatt skattejakt, det var vel godteri som var skatten tror jeg. Så fikk de t-skjorte der det sto "jeg fant skatten" på! Som dere ser på bildet så var det både surt og kaldt vær. Men det stopper ikke guttane mine:)










Så måtte jeg slenge med noen bilder av min nydelige 2 åring! :) Dette er typisk han! En liten luring, alltid med st smil på lur!




Ellers så går dagene til jobbing. Har arbeidshelg denne helga og siden jeg tok på meg ei ekstravakt på sjukehuset også, så har jeg 6 dager med arbeid denne uka. Kjenner at det er mer enn nokk. Sovnet kl 2200 på sofaen i går og sov til kl 0700 i dag;)

2 kommentarer: