søndag 20. september 2009

"Nørvasund dag" i Borgundgavlen og hodepine på ho mor..

I dag var det "Nørvasund dag" i Borgundgavlen! Og da må en jo nesten støtte opp! Det er så kjekt når det skjer litt der!! Barna synest det var kjempe morsomt da de arrangerte "familiesøndag" der for bare noen få helger siden, og de hadde det veldig kjekt i dag også! Vi kledde oss godt pga litt ruskevær, men jammen blei det ikke sol også når vi var der! :) Selvfølgelig har jeg tatt fine bilder av barna mine, som jeg er så utrolig stolte over <3


Dette var kjempe gøy synest Sebastian, han elsker jo å klatre:)




ooobs..var ikke heilt enkelt nei:)



Daniel måtte også prøve seg! Fikk Dumle som premie:)


Skulle ikke trodd Sebastian hadde gjort annet enn å spille basketball..


Kirka jeg vil gifte meg i...<3

Sebastian blei veldig fasinert over de store og gamle trærna!


Innom dyreklubben også selvsagt!! :)

Virkelig flott natur her på Sunnmøre:)

Gutta Boyz:)


Jeg våknet med hodepine i dag..Kjempe kjedelig, siden dette er den eneste dagen alle fire er samlet en heil dag på x antall uker.. tok meg et par "Fanalgin" tbl før vi dro til Gavlen, men desverre så er det først nå jeg føler meg bedre.. Men det er jo godt at det gikk over da, jeg hadde mitt første migrene anfall etter influensaen vi fikk i Sverige og jeg var redd for at dette bygde seg opp til å bli noe sånt igjen! Bank i bordet!! Barna la seg tidlig, og Magnus laget eple pai, også hadde vi vaniljeis til! NAM!

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder!!

    Ser ut som dere hadde en kjempe fin dag:)

    SvarSlett
  2. Hei:) Takker for hyggelig kommentar og besøk på bloggen min. Trivelig at du vil være med i min lille julegavkalenderlotteri. Det nærmere seg trekning snart- kanskje blir det deg:)
    Kikket på bloggen din- mange flotte bilder av flott situasjoner og turer:)

    SvarSlett