mandag 17. august 2009

Twilight


I går blei jeg ferdig med første boka i Twilight serien, "Evighetens kyss", den las jeg på en, to, tre, bokstavlig talt!! Liker godt kombinasjonen spenning og romantikk ja!! Heldigvis blei søskenbarnet mitt, Maylinn, ferdig med bok nr 2 i går, det kunne jo ikke ha passet bedre! Så i dag starter jeg med "Under en ny måne", jeg kan ikke få startet fort nokk!! Sebastian sitter og spiser tomatsuppe til kvelds nå, så skal han pusses tennen på og legges, før jeg er klar for noen timer med lesing!! Weeeee!!

I går kveld lånte vi filmen som er basert på første bok, "evighetens kyss"! Likte den også veldig godt, selv om jeg selvfølgelig savnet litt, men det gjør jeg på alle filmer som jeg har lest boka til først:) Utrolig rommantisk og mystisk. Jeg hadde jo forestilt meg hvordan personene såg ut menst jeg las boka, "Bella" hadde jeg nokk tjvtittet litt på fra før av,og såg vel ut sånn ca som jeg inbilte meg, men "Edvard" inbilte jeg meg var lysere i håret, og hadde mer sensuell stemme..hihi. Ellers så synest jeg de hadde bedre humor i boka, savnet litt av dette i filmen.

Men nå er Sebastian klar med kveldsen, så da ligger jeg snart godt plantet i sofaen, med koseteppet over meg og leser til sene nattetimer! :)

1 kommentar:

  1. Hei, fin blogg du har. De bøkene og filmene er populære her i huset for storejenta mi Silje. Hun leste ut bok nr 2 på bare noen dager da vi var på Mallorca. Jeg legger deg til på min bloggliste og skal følge deg videre. Hilse Magnus da.

    SvarSlett