fredag 28. august 2009

shopping på "Familieminner" og Matfestival i Ålesund!!

Siden jeg har fått uventet penger inn på kontoen (Takk Ålesund Kommune!) rakk jeg akkurat innom scrappebutikken, kom vell 2 min på 4, så stakkars Liv måtte jobbe overtid, men jeg la igjen litt penger da, så da går det vel greit;)

Jeg var ganske så bestemt på at jeg har forbud mot å kjøpe mønsterark, for jeg har bare så sykt mye og må få unna litt. Men så begynte jo selvsagt Liv fortelle om de utrolig fine arka de hadde fått inn i går.. så jeg nappet med meg 3-4 mønsterpapir fra "Maja Design". Rett og slett nydelige ark var det som var komt inn, og masse andre stilig "gutteark" også. Må vel tilbake og kjøpe noen lego ark tenker jeg; )


Her er dagens fangst!!



Jeg kjøpte tre ulike blonder, noen vakre blomster fra Prima, noen flotte Word Keys, et par klister alfabeter, Distress Ink (Walnut stain)Chestnut Roan Inkpad, høstblad, Ink blending tool, Bazzil Chips (piler) Tickets blokk, et stempel, noen flotte knapper og blå Magic Mesh!

Etter shopingen dro vi til Ålesund Sentrum og MATFESTIVALEN! Masse godt å smake på! :) Jeg kjøpte meg en elgeburger, med løk og en rømmedressing med tyttebær i, på! Nam!! Daniel fikk seg pizzasnurr og gele og sjokoladekake til dessert!! Elias båten var der også, så de to minste fikk seg båttru mens de to eldste blei omvandlet til tigera!! :)










En utrolig vellykket bytur! :)

2 kommentarer:

  1. Heeerlig shoppind da snupps!! Og de arka er bare helt fortryllende!! Jeg kjøpte litt av dem jeg også... kremt (16 stk) som om jeg trenger flere ark...
    Så skjønne de ble som tigere da! Er vel en viss fare for at jeg snart ser de bilda på en LO, eller? ;)

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner at jeg har en basill å bli bitt av hvis jeg begir meg ut på scrapping engang.. Du har fått tak i masse fint!
    Og så herlige tigerbarn!

    SvarSlett