tirsdag 25. august 2009

Scrappetiscrapp, nye LOer og et kakekort! :)

Ja, da har jeg altså fått scrappet litt endelig! Har vært savnet, men det er så mye annet så må prioriteres, og da kan det bli ei stund mellom hver gang jeg får satt meg ned! Men nå har jo Daniel begynt på bhg, og jeg begynner i min faste jobb først på mandag, så da har jeg fått rukket litt! Både Sebastian og Daniel får kortere dager på SFO og bhg denne uka her. Hverdagen kommer tids nokk, men det er jammen og det mye en rekker når en har noen timer "fri"!! Heilt sjokka jeg!
Så her er det jeg har fått gjort de siste dagene:
Dette laget jeg til noen som giftet seg forige helg, et kakekort!



Du kan¨åpne det og legge litt smått inni det!


Loer;
Første gang jeg snur meg;


Mammas øyenstener;


Fjerna mandlene;


En søndag i Borgundgavlen;

3 kommentarer:

  1. Å så flink du er Karina, ja jeg er skikkelig imponert. Kjekt å ha sånne minner i albumet sitt.

    SvarSlett
  2. Du er så flink vennen.Blir like imponert hver gang jeg:

    SvarSlett
  3. Heisann snuppa! Så mange fine LOer du har scrappet i det siste da!! Og kakekortet var bare NYDELIG!! Har du brukt mal eller silhouetten på det? Vi må ta oss en scrappekveld igjen snart! :) Klem

    SvarSlett