lørdag 15. august 2009

I det romantisk hjørnet!

I dag har jeg vært og sett Camilla og Stian gifte seg! <3 En nydelig sermoni! Marianne er forlover, og det er jo stas! :) Siste solo sangen i kirka, er tilfeldigvis min og Magnus si kjærlighetsvise. Vi hørte på den både i Bulgaria der vi traff hverandre, og har oppgjennom åra hatt våra romantiske stunder med den. I dag følte jeg det var på tide med det igjen, så da danset vi til Öppna Din Dörr et par ganger! Da blir en varm om hjertet!! <3 Skal ikke så mye til for å blusse opp følelsene nei, hihi, det er jo sånn det skal være!!

Ellers så leser jeg ei veldig romantisk bok for tiden også, eller den er ganske romantisk nå, men den blir nokk blod dryppende etterhvert regner jeg med! Nærmer meg fort slutten, og den er vanskelig å legge fra seg. Ligger våken til kl 0230 på natta og leser! :) Det er:
Twilight - Evighetens kyss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar