tirsdag 12. mai 2009

Tirsdag 12.05.09

I dag har det vært en ganske aktiv dag, igjen!:) Jeg heiv Daniel bakpå sykkelen og syklet la med Sebastian til skolen. Han er for liten til å sykle selv! Så blei han hentet etter Daniel våknet fra middagshvilen sin i tre tida. Jeg har en avtale med Sebastian at vi sykler de dagene han har SFO, og de dagene jeg ikke skal på jobb. Det er deilig å ta seg en sykkeltur så tidlig på dagen, og Sebastian synest det er veldig stas!
Når jeg og Daniel kom hjem spiste jeg frokost og så var det tid for trilletur! Var opplett da jeg kom ut, men tok med meg regntrekk og regnbukse i tifelle, og det var lurt, for himmelen åpnet seg! ;) Men det var deilig å gå en tur fordi! Vi leika oss litt ute da vi kom hjem.






I dag tok vi lunsjen inne, så fikk han tegne litt samtidig. Det ble mer vellykket enn noen gang før egentlig (utenom de gangene han har koset seg med veggene her i huset da...)





Ellers så har ho mor vært på litt shopping..:) lønna må jo brukes :) Blei ikke så mye da, bare noe dill dall til huset og ei capri bukse til meg.Godt å komme seg litt ut uten barn også!

Tirsdager er tv kveld, er vel stort sett den kvelden jeg ser noe på tven utenom fredagene av og til! Så det blir godt å slenge seg på sofaen nå! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar