søndag 10. mai 2009

Da prøver jeg å få bloggen min opp og gå!! Heilt fersk på dette, så vi får se hvordan det går :) Det tar jo litt tid også, det å oppdatere og sånt, og jeg synest vel forsåvidt døgnet allerede har for få timer..hihi! Men noe skal jeg vel få til!

I helga jobber jeg ekstravakter, så det har ikke skjedd så mye spennende. Hadde planlagt en fjelltur i dag, men siden forma mi var heller dårlig etter tidligvakta i går (potte tett og utrolig trøtt) og jeg våknet med den hodepinen i dag, så droppa jeg Høgkubben! Det pissregna da jeg tenkte jeg skulle gå, og jeg vil ikke bli mere forkjøla! Tenker å ta det igjen i morgen da! :) Så nå har jeg spist frokost/lunsj, prøver å få til denne bloggen og gjør meg klar for seinvakt! Gleder meg til å ha fri noen dager nå! Kose meg hjemme med barna og ta det med ro... planlegger en moatur og en leikelandtur også! Kjekt!! :) Ha en fin søndag, også håper jeg dere tar turen innom her igjen!! :)

4 kommentarer:

  1. Lykke til med bloggen. Bloggingen er en kjempeartig hobby for meg, men den tar tid...

    SvarSlett
  2. Heia vennne.Endelig har du også fått blogg.Gleder meg til å følge deg på veien.Har vel kasnje ikke kommet hjem fra jobb enda eller du.

    SvarSlett
  3. Elisabeth: takk for det!! Det går fort noen timer når en først setter seg ned ja! :)

    Drømmeverden: Blei litt inspirert når du fikk deg en vet du! ;) Har forsåvidt tenkt lenge at jeg skulle lage meg en scrappeblogg, men det er egentlig greit å ha en med litt forskjellig!! :)

    SvarSlett
  4. Det er jeg enig i..Kjekt å lese litt om hverdagen generelt også.Men kjenner du at du blir litt hekta??He he

    SvarSlett