søndag 17. mai 2009

17 mai er jeg så gla i!!

17. mai
er jeg så gla’ i,
moro jeg har fra morgen til kveld!
Da er det så du,
om vi er små du,
er vi med likevel.
Jeg roper hurra dagen så lang,
synger for Norge mangen en sang.
Og jeg, jeg kan du
elske mitt land du,
det skal du se en gang.

Ja, da var enda en 17 mai over!! Vi har storkoset oss i heile dag! Sebastian våknet med et kjempe smil kl 9! Han hadde nokk gledet seg til denne dagen:) Sola strålte og det låg ann for å bli en fantastisk 17 mai feiring! Siden mamman fant ut kl 2300 i går at hun skulle ut på party, så var jeg nokk litt redusert kl 9 ja, så jeg fikk sove til 1030. Hadde plan om å lage foccaciabrød. Første deiga blei det for mye mel i, og obs..jeg glemte gjæra i deig nr 2..heldigvis blei deig nr tre vellykket! :) Alle gode ting er tre? Brødet blei i hvetfall godt! :) Også var det banankake laging også..den blei det heldigvis ikke noe stress med! Phuu!!

Kl 1400 var det tid for tog:) Det endte på hallen, hvor det var utrolig mye mennesker! Sebastian var litt lunken til alt egentlig, blei litt for mye folk. Så han blei litt frustrert og lei seg. Men det ordnet seg til slutt!













Og vi avsluttet dagen hos min kjære mamma! :) Der bruka vi å samle slekta som bor her. Alle har med litt mat eller kake, også koser vi oss med masse godt!! :) Også fikk vi sagt adjø til Henriette som skal flytte heilt til Tromsø i morgen:( Hun blir savnet!! :(









Ellers så dser jeg på nyhetene hvor galne folk blei da Alexander Rybak ankom Gardermoen i dag!! Hehe! Jeg digger sangen da, det må jeg si! Får lyst å danse og trall med:) Og da er det en fin sang!! Når en blir glad av å høre på den! <3

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder, flott blogg du har fått også. :) Her skal jeg nok stikke innom flere ganger. ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Tusen takk begge to! Kjekt dere tok turen innom:) Klem!

    SvarSlett
  3. Åhh så koselig 17 mai bilder:D

    SvarSlett