mandag 11. mai 2009

mandag 11.05.09


I dag tidlig smilte sola til oss gjennom vinduet, og jeg håpte selvsagt det skulle bli enda bedre utover dagen! :) Det var ganske kaldt kjente jeg, da jeg sendet eldstemann avgårde på bussen til skolen. Daniel begynte å rope "ut!!,ut!!" allerede da. Han digger å være ute!

Jeg har jo som sagt vært på arbeid heile helga, og egentlig overlatt skuta til Magnus og barna. Og det var tydelig i dag da jeg våknet... så etter vi hadde fått i oss litt mat og stelt oss rømte vi. Faktisk!

Traff ei venninne på moa kjøpesenter, spiste oss en god lunsj der og valset litt rundt. Dro hjem i 12 tida, og Daniel fikk seg ei skive ute i regnet (ja..været blei ikke akkurat bedre..) og leika seg litt før han blei lagt. Han har godt sovehjerte, og jeg fikk hjelpt storebroren, som kom hjem med bussen etter skolen, med leseleksa og tatt det grøvste her i huset. Trives ikke med et kg sand på gulvet for å si det sånn!

Da Magnus kom hjem fra jobb, fikk jeg tatt meg en etterlengtet fjelltur!! Det var utrolig deilig, men null utsikt og kaldt..og veldig, veldig gjørmete!! Bildet er fra da jeg kom hjem fra turen!
Daniel ville selvsagt ut igjen da, så da fikk han viljen sin. Blei et basketak for å få han inn igjen da, dette er heilt vanlig, og han er jo bare skjønn da, legger seg ned på veien og hyler som bare det. Og er som en liten ål når jeg skal få av han klærna! Heldigvis smiler han som sola igjen når klærna er av!

Nå blir det sein middag på meg og avslapping! :) Ha en fin kveld!!

1 kommentar:

  1. Kjempefine bilder av gutta vennen!!!

    Så sprek du er.Liker og gå tur jeg og i fjellet, men går ikke med jacop enda.Kjøpe meg en bæremeis ettervhert.Ja er ikke alltid lett og få inn igjen dem små..I know:)

    Kjekt å treffe dere i dag.

    SvarSlett