lørdag 2. januar 2010

Romjul<3 Snø og morro :)

Her kommer litt bilder fra romjula våra! Jeg knipser jo i vilden sky..så her kommer et lite utdrag..hehe ;) Det har blitt lite bilder av meg da..sjuklingen :/

Litt romjul morsomheter..synest det var virkelig kledelig jeg da..haha:)




Daniel var veldig fornøyd da han fikk servert polarbrød med jordbærsylte.


Vi har vært veldig heldig med vær og snø i romjula!! Tjoho! Morro for store og små :)




Scrappehammeren min kan brukes til mye rart, denne gangen til; KNUSING AV PEPPERKAKE HUS!!! :)



Og til pepperkakehuset måtte vi ha kakao med krem! nam :)


Sebastian har brukt maaange timer ute i snøen denne jula her. Her har han bygd snøborg:)



Og vi (les Magnus) har brukt maange timer på å måke..




Daniel har bare vandret rundt og kosa seg :)


Snøballkrig



3 kommentarer:

  1. Så herlige vinterbilder. Dere har skikkelig mye snø dere ja. Virker slitsomt å måtte måke så mye :( Håper det slutter å snø så det holder seg måkt nå videre.
    Den kakaokoppen såg SKIKKELIG god ut.. nam! Klem klem

    SvarSlett
  2. Åhhh så nydelige bilder fra jul og romjula deres!! Ser ut som dere virkelig har kost dere masse:D
    Stor klem fra swimzy

    SvarSlett
  3. Heiia. Ser ut som dere har hatt en koslig jul, og hatt mye snø. Jeg må egentlig ha snø før jeg skal få noe julestemning, litt rart uten snø og grønne marker.

    Nå er det egentlig litt for kaldt, men veldig mye snø heldigvis. Du må kose deg i helgen, og ha et godt 2010! Hilse så masse :)

    SvarSlett