tirsdag 3. august 2010

Brilleslange og to nye kort :)

I sommer fikk jeg endelig (etter 11 år) makket meg til å kjøpt meg briller. Jeg er nærsynt, og merker godt at jeg har på meg de. Jeg skal vist bruke de mest mulig og, også kan jeg jo håpe på at hodepinen/migrenen ikke kommer så ofte som før *håper håper*.
Men her er altså jeg (og den eldste sønnen min) som Brilleslange :)


Eric (tantebarnet mitt) fylte 3 å i helga! Hipp Hipp Hurra!!! Vi er kjempe glade i deg!! Snille tante laga sjokoladekake til Eric. Pappa Arild og Eric er glade i fotball, spesielt pappan da, men Eric henger seg på :) Og de blei begge glad da jeg duket opp med denne "Fotballbanekaken" :)


Her er det enkle kortet jeg scrappet til Eric. Han er heilfrelst på biler, så det kunne jo ikke bli noe annet motiv ;)



Bursdagsgutten;


I går scrappet jeg et kort til en kollega som begynte på ny avdeling! Ho blei super glad for kortet ♥

3 kommentarer:

  1. Du er så fin med briller at :) Kledde dem skikkelig godt!
    Nydelige kort!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin med briller Karina :) Og en nydelig gutt du har :)

    SvarSlett