onsdag 16. juni 2010

Sommer?

Sommeren lar virkelig vente på seg altså! 9-10 grader varmt? synest synn på de som allerede har gått ut i ferie! Håpr de har dratt til varmere strøk. Jeg har fått meg en "høstforkjølelse" som jeg tipper svigerfar i Sverige hadde kalt det (hadde han kjent på tempen her i Ålesund).. Det er meldt regn til i morgen, men jeg akter å trosse både forkjølelse og regn og sykle på jobb. Også får jeg levert Daniel på veien! :) Litt spent på hvor lang tid jeg bruker til jobb!

Selv om det er meldt regn i morgen, så håper jeg jo på at sola skal titter frem! Og kanskje får vi se regnbuen også. Den blir jeg alltid like fasinert over. Her er et bilde fra i vår!

4 kommentarer:

  1. Dere har en vakker natur og jeg har tenkt meg til Ålesund en gang.. Men været misunner jeg dere ikke med. Anbefaler dere å reise til sørlandet, eller SYDEN :-) få dere litt sommer og sol. Ellers så skal jeg krysse fingrene for at dere snart får litt sommervarme dere også :-)

    SvarSlett
  2. Så flott bilde! Håper du er over forkjølelsen nå og at dere får litt sommervarme snart. Det er litt kaldt hos oss også akkurat nå. Ekkel nordavind. Klem fra meg! Ps, orker ikke logge ut, ser at det er mannen som er pålogget nå. Hilsen Veronica Loise

    SvarSlett
  3. Du tar så flotte bilder, Karina. En fryd å titte i bloggen din!
    Klem

    SvarSlett
  4. sommeren lar jammen vente på seg ja, men idag har vi hatt en del sol heldigvis:)
    flotte bilder du legger ut=)

    SvarSlett