søndag 20. juni 2010

Prosjekt leikehytte

I dag våknet vi til sol! Det var deilig! :) Så i dag har vi utnytta dagen max! Jeg har vært på fjelltur sammen med naboen, vært på sykkeltur sammen med familien og kokkelert! Også har vi endelig starta på prosjekt; LEIKEHYTTE!! Leikehytta har stått her noen år, ferdigmalt utvendig, men Sebastian var ikke særlig interessert i å leike i den da vi bygde den, så da har den blitt brukt til oppbevaring! Men i går fikk jeg Magnus til å kjøpe kvit lakk, så i dag har jeg og Sebastian lakkert veggane inne i hytta.




Nå skal dette få tørke, så skal jeg lakere taket, vaske gulvet der inne med grønnsåpe og det blir nokk til at vi lakerer det også! Også verandaen utenfor vil jeg lakere! Håpe dette blir på tirsdag om det fremdeles er bra vær!

Magnus skal lage en vinduskarm, så vi kan ha noe søtt på, og få opp noen hyller! Så skal det inn bord og stoler og et leikekjøkken har jeg planer om! Så blir det muligens jeg som leiker meg mest der inne, men det får no bare så være. Har jeg bestemt meg for ei søt leikehytte, så blir det ei søt leikehytte :)

Jeg tror Sebastian syntes det var godt å trekke inn etter en heil dag ute. Her koser han seg med litt Disney og en is ♥ Vakre gutten min ♥


2 kommentarer:

  1. Så flinke dere er:) Blir bra leikehytta til slutt:) Nydelige Sebastian<3 -M-

    SvarSlett
  2. Dere er flinke. Lekehytten kommer til å bli såå fin!

    SvarSlett