lørdag 22. august 2009

litt shopping,oppussingsplaner og bhg start!

I dag blei det Moa tur på meg og mi søte, snille søster!! Blei ikke så mye shopping på meg da, det at jeg fikk bare 900 kr i lønn denne mnd forteller vel sitt...
Men jeg "MÅTTE" bare ha denne fra
"Tante Bruun"!!





Var den ikke lekker? Elvis er jo bare den lekkerbisken da! <3

Dette har jeg kjøpt på "Kremmerhuset" for noen dager siden, og fikk endelig hengt det opp:


Så sånn blei det uttenfor:


Nå synest jeg ringeklokka kræsjet heilt, så skulle gjerne hatt tips om hvor jeg kan kjøpe ei ringeklokke med stil! :)

Tilbake til "Tante Bruun"..De har masse lekkert der, blant annet tapeter, og jeg fant en kjempe kuul tapet til rommet til eldstemann! En Eijffinger tapet! Masse forskjellige tapeter ligger på "Tante Bruun" sine sider!
Vi skal pusse opp rommet til Sebastian, han har veldig lyst på temarom;sjørøver! Men han er jo snart 8 år, så jeg tenker å legge meg på en litt safere linje med valg av tapet, slik han kan vokse med den! Tapeten jeg har funnet passer også til alle hodeskalle effektene og sjørøvertinga hans! Også kan han enkelt bytte ut effekter etter alder!
Når rommet engang blir ferdig, skal jeg legge ut bilde!! Det blir en vegg med tapet der i fra, ellers så skal vi ha vanlig strietapet og male lyse grå.

Ellers så skal han få ny seng, fra Ellos faktisk;


Denne passer bra inn på rommet hans! Etter hvert skal han jo få seg tv på rommet også, og da er det greit å ha litt sitteplasser. Han har jo en svart sakkosekk i skinn fra før! Den sengestolen under senga er jo kjempe grei med tanke på overnattingsgjester også! Og så sparer vi endel plass siden pulten er under senga! Han har så mye lego, og har lyst å lage leggo by, og da trenger han vel den plassen han kan få!

Så var jeg litt fornuftig også i dag, jeg kjøpte 2 ull gensere og en ull stilongs, 70 kr delen på "Cubus"! Supert å finne det så billig, så da det bare å kjøpe! Så kjøpte jeg "Friends" sin vinterdress, den var "Best i test" i fjor, så jeg kapret en før de blir utsolgt..en vet jo aldri, og vi trenger et par vinterdresser til Daniel nå som han har begynt i bhg!

Så til bhg starten på onsdag. Jeg hadde aldri tenkt at det skulle gå SÅÅÅ bra, han har fortsatt ikke falt en tåre på bhg, jeg bare håper det fortsetter slik!! Han roper "Bhage" lenge før vi er der, og er glad for at han skal i bhg. Jeg håper det også fortsetter!!
noen bilder av bhg gutten min, tatt de seneste dagene:


2 kommentarer:

  1. så fint bilde:) en god kos fra mamman sin<3
    søs..

    SvarSlett
  2. veldig bra at han koser seg slik i bhg!får bare håpe på d fortsetter slik:)flinke,søte,nydlige daniel<3
    klem søs..

    SvarSlett