tirsdag 30. juni 2009

Sommer og sol!! <3

Foruten om barn som ikke spiser, så koser vi oss max i varmen!!! Og det er NEDTELLING til vi drar på ferie på lørdag også!! Vi gleder oss stort!!! <3 Turen går til Danmark!! Etter litt frem og tilbake, trosset vi de stive prisene ( i hvertfall i forhold tl sverige) og bestilte oss 8 netter på et flott feriesenter som ligger mellom Løkken og Blokhus!!
Så dette blir veldig bra!! Vi drar sammen med søstra mi og samboeren og deres tre nydelige barn! De to minste er like gamle som mine to! Etter Danmark tar vi turen innom foreldra til magnus i Sverige! Det blir også veeeldig kjekt!!! Etter det er neste stopp Drammen, der søskenbarnet mitt Elizabeth bor sammen med sin Thomas, og to nydelige jenter! <3 Lenge siden sist, og vi gleder oss mye!! Så det blir en FLOTT sommer!! <3

Litt bilder fra sommeren hittils:
Sankthans feiring på Stafsethneset! Utrolig koselig! Fantetog ned, leiker for barna, matsalg for de som ikke ville grille selv, og bare kooos!
Bilde av Sebastian og Amalie, ferdig utkledd:))


Amalie var sulten..hehe

Leik

Daniel koser seg med pøles og brød

Seiner på kvelden blei bålet tent!

Kaptein Jack Sparrow kom også innom..hehe!! Kult bilde eller hva?

En fornøyd Sebastian fant en ål!

Dagen etter sankthans kom det flott vær! :) Amalie overnattet, og tilbringte dagen hos oss! :





På stranda i Ramsvika!

kaaaldt! hihi!





Helga som var fikk jeg blåst opp det lille bassenget til Daniel, slik han fikk kjølt seg litt ned! Var jo sååå varmt!


Vi var på grillings hos mamma fredags ettermiddag, og da måtte vi gå ned til stranda som ligger 2 min unna ho! (sandingane)






4 kommentarer:

  1. Råstilig bilde foran bålet der! :)
    Glass & ramme, sier jeg bare!!

    Tapeten i gangen min heter Murella, og er italiensk. Det ser ut som at produsenten heter Zambaiti Parati. (er dessverre ingen ekspert på italiensk....)

    God tur til Danmark! Lyst å ha med familien dit jeg også, så kan jeg spørre om hvor dyrt det blir sånn ca....??
    God tur!

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder vennen.Er det nå til helga dere reiser?

    Gud så deilig:)

    Ringer deg i morra snuppa

    SvarSlett
  3. Riktig så fin sommer til dere også! Herlige bilder. *klem* Da regner jeg med å se deg her uti august da.

    SvarSlett
  4. Håper turen til Danmark blir en stor hit, jeg unner dere masse kos nå! Kjempefine bilder du har lagt ut! Enig med at det bildet foran bålet var STILIG!
    Klem klem fra Veronica Loise

    SvarSlett