torsdag 18. juni 2009

Kommer sterkere tilbake!!

Her har det jammen og det gått i 120 og mer enn det siste ukene! phuu..i tillegg til at jeg ikke har vært i form de siste tre ukene, fikk jeg omgangssjuka på tirsdag etter seinvakt! :O Og har vært dårlig siden det. Jeg håper virkelig jeg er på bedringens vei nå, føler meg i hvertfall mye bedre, men jeg har liksom vært verst om morgenen så.. men krysser fingrene. Har ikke tid å være sjuk, to små barn som krever oppmerksomhet, og Magnus dro til Sverige i dag.. Håper på ei koselig helg!! Ellerså s har jeg fri et par uker nå, så da må jeg vel få tid til å scrappe, blogge og kose meg litt!! Forige helg var jeg på utdrkkingslag, jeg har vel et smekkert bile av bruda på lur ;)




Kjempe gøy!! Vi var på båt tur, med champagne og jordbær og nydelig utsikt!!







Noen som er imponert over båten eller??





Og neste helg blir det bryllup!! ÅÅÅHHH jeg gleder meg slik!! Og bruda er jo heilt i 100!! hihi! Dette blir bra!! :)

Selv om jeg har vært dårlig i dag, så MÅTTE jeg bare hente pakken som ventet på meg på posten! Mønsterpapir, litt tags, biletter og die cuts for 600 kr!! Tjohooo!! Jeg lokket Sebastian med at han skulle få is på butikken..heiv Daniel i sykkelsetet og svettet meg opp! hehe! Hva gjør en ikke for en sånn pakke!! :) Så håper på å få kose meg med det i helga! Nå må jeg vel strengt talt bestille litt stæsj til dette også, og fremkalle bilder, men det får jeg gjøre etter hvert!

Flere enn meg som digger å få pakker posten?? :)

1 kommentar:

  1. Jeg eeelsker å få pakker i posten. Og spesielt den sorten med hobbysaker. Vi hadde også utdrikningslag forrige helg. Men ikke i en så imponerende båt. Det ligger bilder på bloggen min. God helg!

    SvarSlett