lørdag 3. juli 2010

Sommer, ferie, sol, Blimsanden ♥

I går gikk jeg ut i ferie! :) Til nydelig, nydelig sommervær! ♥ Vi kjøpte oss utepeis i går, og storkosa oss med å fyre opp i den! Naboen kom også over :) Så tok vi oss ei tacopause inne, med mamma og Mads på besøk, før vi fyrte opp igjen seinere på kvelden!




I dag våknet vi til 25 grader og sol! Kan ikke bli bedre. Jeg tok en tur på Høgkubben, men det blei desverre litt i det varmeste laget. I tillegg hadde jeg en stokk med fluer surrende rundt meg heile veien opp...


Brillefin, klar for strandliv :)


søtnos ♥


Flinkere enn mamma i å gå i høgklakkar..hihi :)

Da jeg omsider kom meg hjem, dro vi på "Blimsanden", et paradis uten like på Vigra! Her kosa både barna og oss voksne oss ♥





Litt kaldt i vannet ja..hihi :)




Kossor var her og :)




Vi grillet pølser, til Danies store glede.. sulten og fornøyd ♥

5 kommentarer:

  1. Den stranden der misunner jeg deg. En parasoll og en vannmelon i bildet så hadde jeg trodd dere knipset bilder i syden!
    Skjønne dere er alle sammen. Og Daniel er jommen en gutt med god balanse, selv jeg sliter med så høye hæler. hehe

    SvarSlett
  2. Ja, det er virkelig sydenfølelse Victoria! Kjørte bilen ned på stranden gjorde vi og.. hihi :)) Vi har faktisk noen sånne strender her! Ei ligger på nydelige Giske, og ei anna på nydelige Alnes. Dette er turmål når dere kommer hit til Ålesund..hihi ;) Alnes har du sett bilder fra før, både her på bloggen og på fjesboka! Tipper du har lyst å oppleve det in real life?? :))
    Daniel tripper rundt i de skoa titt og ofte.. ser ut som han har stål kontroll! Han er jo skikkelig søt da.. ♥

    SvarSlett
  3. åÅÅH FOR noen bilder! den stranda så IDYLLISK ut! tenkte på danmarks strender når jeg så bilder. Så koselig med utepeis, jeg vil også ha en sånn. Sitte ute til fyring i peisen noe så koselig..

    SvarSlett
  4. åhhh så herli d så ut altså:) dåkke e flinke å reise rundt, håpe dåkke får en fin ferie=)

    SvarSlett
  5. Jeg bare elsker bilda dine, Karina!! Alltid kjekt å titte innom her hver gang du oppdaterer :) Vi må stikke ut på Blimsanden sammen en dag!
    Stor sommerklem.

    SvarSlett