tirsdag 6. juli 2010

Tre nye kort og en LO!

Det blir ikke mye scrapping på meg om dagene, det er jo sommer og mye man skal gjøre og oppleve ♥
Men jeg har likevel fått tid til å lage tre kort i løpet av to dager. Det første kortet jeg laget, var på restepapir og med et søtt stempel. Kortet var til "Krabben", det er småbarnsavdelinga Daniel har gått på det siste året. Han hadde siste dag der torsdag som var, og begynner på storbarnsavdeling etter sommeren. Han var kjempe stolt da han overleverte gaven ( ei barnebok og en "Tante Brun" boks fylt med twist) og kortet. Og mamman fikk seg en god klem med de ansatte, da hun kom og hentet Daniel ♥ Kjekt det falt i smak!



De to andre korta laget jeg til Henriette, som fylte 13 i mai ♥ og til ei vennine/kollega. De er også laget på restepapir:)




Også rakk jeg å lage en heilt enkel LO i går kveld etter å ha brukt ei stund på å rydde på scrapperommet mitt.. så nå er det endelig litt plass her inne! ;)

LOen heter "REGNSKUR" og er et gaaamlet mønsterark som jeg aldri har fått brukt. Arket gjorde litt ut av seg, og jeg valgte å ikke putte på noe mer enn bilder og ramme, men jeg brukte "glossy" på overskrift og noen av reindråpene. Det blei en fin effekt.



Søndag var vi på Runde, bilder fra turen får komme i løpet av uka ;) I dag drar jeg og barna et tur til Valldalen. Hjem i morgen. Jeg har endelig gått ut i ferie, mens mannen må jobbe denne uka. Deilig å ha fri ♥ I dag syklet vi til Spjelkavika så fikk gutta sommersveis. SÅÅÅ flotte, blei de :) Ha ei fin uke :)

3 kommentarer:

  1. Så kjekt å se litt scrapperier fra deg igjen! :)

    God tur til Valldalen! Kos dere masse :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort du lager Karina:) God sommer til deg og gutta dine! Klem:)

    SvarSlett
  3. Å guud du er stødig på hånden og kreativ! heldige du! Jeg kan ikke lage kort i det HELE tatt. hehe..

    SvarSlett