fredag 14. mai 2010

ENDELIG VÅR??

Jeg tørr nesten ikke å si det høyt!! Her har det vært kjempe vær, både i dag og i går. I går var det 16 grader og vel så det!! Strålende sol og deilig, deilig, deilig!!!! ♥

Her er Daniel på trilletur med dukka han har funnet. Vi har enda ikke funnet eieren..


Søtnosen min ♥

I dag har vi hatt hyggelig besøk av søskenbarnet mitt og familien! Vi har faktisk ikke sett de på 2 år!! Så minstejenta Vilde, har jeg bare sett på bilde! Litt rart :O
Så i dag har vi skikkelig kosa oss med pastasalat, foacciabrød og banankake med vaniljeis. Det er jo ikke hver dg en får sånt besøk ;) Og jeg har fått knipsa litt jente..jeg knipser jo gutter hele dagene, så det var jo kjekt å få ta litt av jenter!

Daniel og Vilde. Daniel syntes det var stas å få hjelpe henne med mat, flaske og smukken! Han hadde nokk blitt en kjempeflink storbror..

søta :)




Til barnas store glede, kom isbilen i dag! Så da blei det kjøpt inn litt is vet du ;) Daniel likte godt "Kaptein Kidd" isen som barna mine kjøpte.









Thea snuppa, som jeg er fadder på <3

3 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har!:) Og for noen vakre barn. NYDELIG! <3 Ønsker oss fint vær til 17. mai.

    SvarSlett
  2. Sv; Hørest da koslig ut, off .. nei håper det ikke var smågodtet du reagerte på. Satser bare på at du ble litt sliten, hehe. Håper du blir bedre da, også må du ha en kjempe fin 17.mai! Kos deg, og hils alle sammen! <3 klem

    SvarSlett
  3. Åhh så herlige bilder:)
    Ha en flott 17 mai feiring:)
    klem

    SvarSlett