mandag 17. mai 2010

17 Mai, er vi så glad i!! ♥

Tenk at det er et år siden sist! :O Blir like forundra hvert år jeg, over hvor fort tida går! I år var vi litt bedre forberedt med tanke på å gjøre i stand klær og mat osv..så vi hadde en heller lat morgen! ♥ Alle sov til kl 9, og så var det kos på sofaen ei stund!
Her ser dere gutta mine: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Jeg måtte selvsagt prøve å ta søskenbilde av de vakre gutta mine, sånn blei det:


Men Sebastian stiller heldigvis opp for ho mor ♥


Jeg og gutta ♥


VI har feiret dagen med tog fra Blindheim barneskole til Blindheimshallen, synn de fleste som gikk i toget ikke fikk sitteplasser, fordi alle bord var opptatt da toget kom :/ Toppen av frekkhet spørr du meg. Sitter voksne mennesker og slapper av, mens vi som både er blitt våte og kalde fordi vi har gått i tog, og har små barn som er slitne, må stå og spise kake :O

Men vi koset oss fordi vi! Daniel fikk rast fra seg på fotballbana, og Sebastian var med på endel leiker! Fant fort ut at han fikk godis som premie...








Etter hallen for vi til mamma, det er jo tradisjon blitt! Jeg hadde laget pastasalat og focacciabrød, og mye annet godt blei servert og! Kaker til kaffien. Så nå er alle gode og mette! (litt for mett..)



1 kommentar:

  1. Så nydelige gutter du har :)
    Hvordan får du navnet ditt på bildene forresten? Kunne tenkt meg det på mine bilder jeg og...

    SvarSlett