tirsdag 17. november 2009

Regine Stokke..

Jeg er en av de mange som følger med på Regine Stokke sin blogg. Og er daglig innom, alle har jo et håp om at et mirakel skal skje og at Reginge blir frisk, selv de dårlige prognosene! Var innom i dag også, og fikk den oppdateringen som vi ikke ønsker. At hun bare blir dårligere og dårligere. Hun har et stort ønske om å få oppleve jula, så jeg håper den nye cellegiften vil virke, slik hun får oppleve julehøytiden sammen med familien sin. Hun er virkelig et fantastisk menneske, Regine Stokke, som har delt alle sine opp og nedturer med oss. Og hun har virkelig gitt oss utrolig mye. I kveld tenner jeg et lys for deg Regine Stokke, og sender et ønske om at du får bedre dager fremover.

2 kommentarer:

  1. Ja jeg er innom å leser litt inn i mellom jeg å.Guriland for en sterk jente sir ejg bare:) Vi skulle alle hatt en brøkdel av det motet hun har.



    Knallstilig rommet til sebastian blei.Tenker det er en stolt stor kar som sover der no.

    Klemz til deg vennen

    SvarSlett
  2. Oppdaget plutselig hilsen din om vimpelen,ble kjempeglad for at den falt i smak!!!

    Og Regine...ja,det er så j...at dte nesten ikke er til å holde ut...
    klem

    SvarSlett