søndag 8. november 2009

Ny oppusset rom :)

Ja, det var de bilda jeg lovte da!! hehe:) Rommet er jo som sagt ikke heeeilt ferdig, men dere skal få se hvordan det har bitt til nå! Magnus fikk montert opp mestepareten av senga natt til fredag, jeg knallet..:/ heile fredagen brukte jeg på å lage kaker og sortere leiker av Sebastian, hva skal på rommet og hva skal ikke? Jeg tror Sebastian og jeg var ganske enige der heldigvis. All lego må på rommet, gormiti leikene og sjørøverskuter. Bøker osv er plasser i bokhyllen.

Da Magnus kom hjem fra jobb fredag fikset vi resten av senga, fikk i madrassene, fikk opp taklampa og montert ned overdelen på pulten, og gjort ferdig akkurat til det ringte på døren..hehe:) selskapet blei veldig bra, selv om lydnivået var høyt, synest jeg de var roligere enn i fjor!

Så her kommer det dere har ventet på ;)
Døra, skiltet fant jeg på en søt butikk i Danmark i sommer, hadde gentlig tenkt at minstegutt skulle få det, men det falt i smak hos eldstemann ;)


Senga ferdigmalt blank svart maling! Planlegger å ha på to kvite dødningshoder på den! I tillegg så skal han få flere puter i "sofaen"!

Pulten og vinduet hans. Leksene blir aldri gjort på rommet, så det blir nokk mer et leikebord..hehe:)

Kuule taklampa han fikk i julegave med farmora og farfaren i fjor!

Veggen med fototapet! Der akvariumet står nå, blir det nokk etterhvert en tv som får plass! Alle bursdagspengene han har fått har han nemlig spart, så etter jul, når det blir salg, blir det nokk tv på han:) Det blir veldig STAS!! (og godt for mor og far)

Bokhylla og skapet på den andre kortveggen!

Litt detaljer fra det vi har fått opp! Den svarte lampen kjøpte vi på IKEA kjempebillig! Den er stilig på rommet hans:)


5 kommentarer:

  1. Det ble jammen et tøft rom! Så flimk du har vært, KArina :D

    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  2. Hei Karina! Kjempe fint rommet har blitt, skikkelig stilig. Lampa var kjempe kul da, heldig Sebastian er. Tror det kommer til å falle godt i smak, hehe.

    Har kanskje tenkt å pusse opp rommet til brodern i kjelleren, så det blir det nye rommet mitt. Men har ikke komt så langt enda, mye så skal gjøres. Vet ikke helt når jeg kommer til å tørre å sove nede heller, liker best rommet oppe. Men forandring fryder :) Ha en fin helg du også!

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar i bloggen min! ;o)

    Så fint gutterom dere har laget, skikkelig kult med den fotoveggen og de svarte detaljene. Tenker han ble fornøyd! :o)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Å herreguud så flottt rommet ble!! du har virkelig sansen for å få det gjennomført!! hipp hurra for dere, GODT JOBBA!!

    SvarSlett
  5. Ble skikkelig flott det rommet altså! Tenker han trives der, ja :))

    SvarSlett