tirsdag 13. oktober 2009

uka som har vært!!

Her går dagene fortere enn jeg ønsker!! Men jeg rekker å få knipset litt fordi da! Verre er det med scrappinga, men en ting har skjedd på scrapperommet; jeg har fått inn bokhylle!! Og det hjalp på skal jeg love dere!! Takk mamma!! :)

Daniel fikk seg såpeboble her en dag! Dette var gøy;




Ikke heilt enkelt å blåse da, men det gikk til slutt:)


Søndag den 4 oktober feiret vi Linnea sin 3 års dag!! Hipp Hipp Hurra! Linnea er tremenningen til mine barn, og hun og Daniel er gode venner:) Hun er jo bare så sukkersøt også da, med det lange fine håret sitt og de store blå øynene! <3



Vi har også vært på edderkoppjakt; Daniel i ekstase! hihi:)


Titt tei:))



Ut på tur aldri sur..denne dagen var det enten å komme seg ut på en tur, eller mygle vekk i senga etter en alt for hard dag på jobb :(
Vi valgte å gå ut! Havnet på sofen da vi kom inn igjen da, men det var godt å våkne litt i hvertfall!




Lørdag var det iiiskaldt da vi våket!! Magnus dro tidlig på jobb, og vi fikk besøk av mi kjære søster og lille Eric!! :) Kjempe kjekt! Daniel var ikke i sitt Ess desverre, og det viste seg på ettermiddagen at han nærma seg fort 40 grader, så det vr ikke så rart han var litt beskjden og reservert..



4 kommentarer:

  1. Heia vennen! :) Så herlige bilder og layouts du har laget. Lenge siden jeg har tittet innom. Takk for koselig besøk (og kommentar) i bloggen min. Herlighet så flink du er til å knipse bilder av familien da. Stor *klem*

    SvarSlett
  2. Herlige bilder og herlige barn:)

    SvarSlett
  3. Guttene dine koser seg ser jeg. Både med edderkoppjakt og såpebobleblåsing. De er heldige som har en så engasjert mor. Jeg hadde ikke klart å få meg selv ut på tur etter en så hard dag på jobb.
    Flink å knipse bilder er du og! *klem*

    SvarSlett
  4. Så fine bilder! dere er flinke til å ta med barna ut!

    SvarSlett