fredag 2. oktober 2009

Nye LOER og masse jobbing!!

Her er noen nye LOer jeg har laget! Noen av de er Diva oppgaver på scrapping.no, som jeg selvsagt aldri sendte inn!! ;)
IS kald

Morro med vannsklie

Ferien 2009


Dette bildet har jeg hatt liggende enda, og blei egentlig ganske fornøyd med Loen, selv om den er VELDIG enkel!! :))
All boy


Vi rakk hårklipp på begge guttane forige fredag..her er resultatet;
Stoolt Daniel!! hihi:)





Ellers så jobber jeg masse! Ser frem til fri mandag og tisdag nå!! Forige helg jobbet jeg ekstra vakter på psykiatrisk, så var jeg på heimen mand og tirsd. Onsdag hadde jeg en etterlengtet fri dag, og i går var jeg først på kurs om "Pasientrettighetsloven, kap 4 A" så rett på seinvakt på psykiatrisk! Og nå starter jeg arbeidshelga mi på heimen med seinvakt i kveld! Det blir vel 4 helga mi på rad, så jeg ser virkelig frem til ei heil helg sammen med familien snart altså!!

4 kommentarer:

  1. Flotte LO'er du lager :D
    Og for en kul, blå sveis ;)

    SvarSlett
  2. For noen herlige kort og herlige bilder :)Håper vi får sjans å ta en kaffe/lunch neste uke:Fikk ikke sjan denne uken pga sander sin operasjon!

    Ha en flott helg vennen:)

    SvarSlett
  3. Å de gutta dine er såååå herlie!! guri malla alså for noen pene barn. Og så flink du er til å scrappe!!woow!!

    SvarSlett
  4. Du burde jo sendt inn layoutene. De var skikkelig flotte!
    Flotte gutter du har. Digget den blå sveisen! Hihi

    SvarSlett