søndag 5. juli 2009

Ferie!!

Hele familien er i skikkelig fereimodus, blir ikke noe særlig oppdatering fra meg på noen dager!! :) Men jeg kommer sterkere tilbake!! :))

Noen bilder fra uka som har vært:
Mandag var det veldig fint på dagen, men da kvelden kom, kom også toreværet!! Tror ikke jeg har vært med på lignede torevær på sunnmøre før jeg altså!! :O Det lynet i ett sett, og braket nesten før lyenet kom! :O Himmelen var heilt fantastisk! Og knall rød!! Flott og se! Sebastian la seg i den tida da det begynte, og fikk selvsagt ikke til og sove. Jeg sprang rundt ute og ryddet vekk, for det såg ut til å blåse opp til storm! Så satt jeg og Sebastian oss på verandaen og koset oss med og se på lynet! Satt der til midnatt! :)) Sebastian var jo veldig happy da! hehe!
 
Posted by Picasa




Ikke alltid bare, bare og være liten og ha shorts på seg. Blir jo endel knall og fall når beina springer. Veldig spennende å se på , men veeeldig vondt;



Deilig å kjøle seg av litt;






Dett var dett!! Håper alle som er innom, har en fantastiask sommer!! :))

3 kommentarer:

  1. God sommer til heile gjengen! Sommerklem frå Aina

    SvarSlett
  2. sv: det er vel en del år med trening som skal til for min del også:) hehe

    SvarSlett
  3. Koselige sommerbilder med bading og is. Dumt med knall og fall på sommerbare ben :( Klem fra Veronica Loise

    SvarSlett