onsdag 22. juli 2009

"FAMILY FARM FUN PARK"

Første hele dag tok vi oss en tur til en flott park med masse forskjellige bondegårdsdyr! Veldig koslig!

De hadde chiwawa show også:) Det likte Sebastian!! (og mamman har veeldig lyst på en liten chiwawa selv faktisk..)


Gjeitene var veldig tamme, og spiste spagetti (ukokte ja..hehe) til den store gullmedaljen!



Jeg har aldri sett et så stort villsvin før jeg! Må si vi blei imponert! Og når det tisset, ja da tisset det leeenga skal jeg love!! :))






De hadde et søtt (?) lite vann med tråbåter også! Dette bildet tok Marianne av oss!


Også var der endel leikeapparat for de små..men mest morsomt var det nokk for de store! Haha!







Daniel koser seg med mating av kaniner!

Avsluttet dagen med traktortur! Gøy!! :))



Våknet med den hodepina igjen i dag! :( ringte legen kl 0800, men de åpnet selvsagt ikke før kl 0900 på onsdager! Går det ann! Jeg puttet i meg 400 mg med ibux og 500 mg paracett og sovna, var HELDIGVIS bedre da jeg våknet kl 0930! Har tatt endel smertestillende i dag og, prøvd en ny en "Fanalgin", og den funket ganske bra!! Kan være tilfeldig, siden jeg allerede var på bedringensvei, men jeg tror jeg skal prøve den neste gang jeg får hodepine! Det er koffein i den da, 50 mg per tbl, det blir 100 på to..er det mye eller?

Nå kom Hugo på besøk og det blir felini biffsnadder og film!! :)

3 kommentarer:

  1. Så gøy det såg ut på tur. Perfekt sted for barn og lekne foreldre.. hehe. klem fra Veronica Loise

    SvarSlett
  2. masse fine bilde av ferien,karina:) vi kosa oss max vi;)
    søs..

    SvarSlett