tirsdag 21. juli 2009

Home sweet home!!

I går kom vi hjem fra Danmark og Sverige turen vår! :)) Borte bra, men hjemme best! Deilig å komme hjem! Vi har hatt det veldig bra, desverre så var ikke været i Danmark/Løkken som vi hadde håpet, litt for lite sol, og litt for mye vind! Men vi hadde det utrolig morsomt fordi om, og vi har opplevd mye! Og det var kjempe bra at vi hadde innendørs badebasseng tilgjengelig på fereisenteret når det ikke var strandvær! Her kommer første del av turen våres! :)

Vi kjørte til Larvik lørdag den 4 juli, her er et litt stilig bilde fra trollveggen;



Vi tok ei hurtigferge fra Larvik over til Hirtshals! Anbefales på det sterkeste! Slipper de trange lugarene og de maaange timene på sjøen! :) Tok under 4 timer, og vi hadde booket bord i resturanten hvor det var frokosbuffe, og der kunne vi sitte heile turen.

Litt bilder fra turen over havet, vi var to spente familier som var på tur i lag, vi og søstra mi sin familie! Det gjorde vi i fjor og gjør gjerne igjen neste år!! :)







Her er søstra mi og stedatteren Henriette! Hun flyttet til Tromsø i mai, og vi hadde ikke sett henne siden da! Du har virkelig vært savnet, og det var veeeldig koselig å være på tur sammen med deg Heniette! Vi er glade i deg alle sammen! Sebastian ringte henne da vi var i Sverige (siden hun drO hjem til Tromsø før vi kom hjem) og fortalte at han elsket henne! Dette Synest jeg var utrolig søtt sagt!





Vi kom frem til Løkken søndag den 5 juli om formiddagen, så vi hadde hele den dagen også, trenger jo litt tid å komme seg til rette og sånt! Og finne oss til rette i det innendørse badeanlegget, siden det ikke var strandvær!! :)
Det er søstra mi Marianne, som har tatt de flotte badebilda, og jeg håper det er greit jeg klistrer de inn her i bloggen min!!

Her er jeg og de største barna i boblebadet! Deeeilig!!!


Jeg og den ene søtnosen min! Han sier ikke annet enn "bade" nå!! hehe!


Veldig kjekt med vannsklie ja!!


Og her er søstra mi sine to største! Nydelige bilder av nydelige jenter!!




Om kvelden fikk jeg med Marianne på tur til stranda!! Nydelig syn! Vi gledet oss til å bade der! :)



Sebastian hadde godteriparty aleine første kvelden..setter standaren for turen ;)




Dagen etter tok jeg og Marianne med oss de eldste barna på badestranda! Utrolig store bølger, så Sebastian syntes ikke det var noe gøy, men vi andre koset oss da! Vannet hadde fin temperatur også! :)

En smakebit av mange morsomme bilder i løpet av dagene vi var i lag! hihi!


Min fine, store gutt!


Mye vind ja!




Det får være nokk for i dag, jeg har lagt med DEN hodepina heile dagen, og jeg er slettes ikke bra enda! Har puttet i meg endle smertestillende, men virket jammen og det som ikke noe funket nope særlig i dag! Det er jeg ikke vant med! Men nå klarer jeg i hvertfall å være oppe. tror jeg får a noe før jeg legger meg i kveld, slik eg slipper og våkne med samme hodepina i morgen og!

I morgen skal jeg få lagt ut fra "FAMILY FARM FUN PARK"!

4 kommentarer:

  1. Så koselige blder du har lagt ut Karina!!
    Kjekt at dere har kost dere til tross for at været ikke var helt topp:)
    Du er heldig som har en søster du går så godt sammen med....ikke alle som er like heldige;)

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder! Ser ut til at dere har hatt det fint :)
    God bedring til deg, snuppa!

    SvarSlett
  3. Så ut som om dokke kosa dokke, skikkelig :) Det vatne der så godt ut å bade i, hihi. Ha en fin sommer/ høst!

    - Lillian, ditt søskenbarn.

    SvarSlett
  4. så kjekt å se deg her inne Lillian!! :) Det var veldig kjekt ja!! Klem!

    SvarSlett