lørdag 28. august 2010

bryllupskort på bestilling

Her er bryllupskortet jeg lag på bestilling for ei venninne av meg!




Blomstrene fra "prima flowers" er sprayet med glimmer mist. Nydelige blomster ♥


Det er første gang jeg prøver "Promarker" til å fargelegge stempel med, og jeg elsket det! Det må kjøpes inn ;) Lånte fargene "Blusj", "Dusty pink", "pink carnation" og "pastel beige" med ei venninnne.


Laget ei pengelomme til å ha pengegaven i på v.sida. Swirlen på h.sida lånte jeg med ei venninne, og brukte bling på en del av den. Det blei lekkert! Blomsten som nøkkelen sitter fast i er fra Magnolia.


Daniel vil ikke sove i bhg, han hadde nokk trengt seg et par timer der tipper jeg ;) Her sovnet han på kjøkkengulvet med hjelm og joggesko på.. heilt utslitt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar